Wiadomości

Znaleźliśmy 18 ogłoszeń
Kategorie
Sortuj
Wynajem dmuchany zamek, dmuchana zjeżdżalnia, ślizgawka, dmuchaniec

200 zł

Łódź, Górna

24 czerwca 2024

Fotobudka klasyczna, fotobudka 360 stopni

Trampoliny eurobungee eurobungy

Pabianice

24 czerwca 2024

O nas

Events4all.pl to grupa ludzi pełnych pasji i zaangażowania. Służymy Państwu wieloletnim doświadczeniem w organizacji imprez dla firm, samorządów oraz klientów indywidualnych.

Nasza firma powstała w 2006 roku. Początkowo koncentrowaliśmy swoje działania na branży paintballowej.
Zrzeszaliśmy wokół siebie indywidualnych graczy i drużyny, organizując weekendowe gry, turnieje, treningi oraz imprezy okolicznościowe np.: wieczory kawalerskie. Miesiące mijały, a nasza sportowa pasja stopniowo stawała się źródłem utrzymania i przekształcała działalność do obecnego kształtu.

W 2009 roku rozszerzyliśmy działalność wzbogacając ofertę o wynajem dmuchanych urządzeń rekreacyjnych, takich jak zjeżdżalnie, zameczki do skakania, suche baseny itd. Z czasem zaczęliśmy również opuszczać granice województwa łódzkiego organizując imprezy dla firm na terenie całego kraju.
Rozpoczęliśmy również współpracę z Polską Ligą Paintballową.

Jedną ze sfer naszej działalności jest organizacja i obsługa akcji promocyjnych dla supermarketów oraz imprez integracyjnych skierowanych zarówno do kadr pracowniczych jak i zarządzających. Dokładamy wszelkich starań aby pierwszy krok przedsiębiorstw wkraczających na rynek był źródłem satysfakcji i motywacją do dalszych starań na drodze do doskonałości i niezawodności.